vogelvereniging Rijnmond

Rijnmond Actief Groep - bestaat uit Vogelvereniging Rijnmond en Jeu de Boules Actief

Agenda Vogelbeurzen Vogelver. Rijnmond

Onze vogelbeurzen zijn te bezoeken aan de Aldenkamp 1

3085 NL Rotterdam (Charlois)(clubgebouw Jeu de Boules)

Tijden; 13.00 - 16.00 uur

Marksdierenvoedingenzo.nl, voor al uw dierenbenodigheden,voeding, huisvesting en kweekmaterialen. www.marksdierenvoedingenzo.nl                                                                Ik sta iedere 3e zaterdag v/d maand op de vogelbeurs van vogelvereniging Rijnmond                   Heeft u een bestellinng of zit het niet in mijn assortiment, neem dan even contact op!                   info@marksdierenvoedingenzo.nl of bel ; 06 - 385 30 332

Zaterdag 21 april 2018  - vogelbeurs
(elke 3e zaterdag van de maand m.u.v. juli en augustus)

Gratis toegang en parkeren.                                                   Kom gezellig langs voor het leggen van contacten met topkwekers, informatie over; de fok, huisvesting, verlichting, vogelsoorten, gezondheid, voeding, het opzetten van een bloedlijn en het koppelen van uw kweekstellen.

voor informatie bel 06-24 7824 89 of stuur een berichtje naar aad.bresser1@gmail.com. (soms kan ik niet direct opnemen, indien uw nummer zichtbaar is, dan bel ik u later terug).

Volgende Vogelbeurs
19 mei 2018  aanvang 13.00 uur
16 juni 2018

juli en augustus