vogelvereniging Rijnmond

Vogelvereniging Rijnmond - bestaat uit Vogelvereniging Rijnmond en Jeu de Boules Actief

Te koop Vraag & aanbod

Te Koop

Fokzuivere roodvoorhoofd kakariki's wildkleur. Kweek augustus 2018. Geringd, Alle zijn verwante vogels uit buitenvoliere. Prijs € 20,- per stuk.

john.vd.jagt@planet.nl    Rotterdam-Charlois

Te koop

Goede standaard Engelse Grasparkieten. Laatste broedjaar 2018.               Goed formaat, goede bevedering, houding en kop. Goede showvogels!

aad.bresser1@gmail.com     Rotterdam-zuid

Marksdierenvoedingenzo.nl, voor al uw dierenbenodigheden,            voeding, huisvesting en kweekmaterialen.     www.marksdierenvoedingenzo.nl                                              Ik sta iedere 3e zaterdag v/d maand op de vogelbeurs van vogelvereniging Rijnmond                     Heeft u een bestellinng of zit het niet in mijn assortiment, neem dan even contact op!                   info@marksdierenvoedingenzo.nl of bel ; 06 - 385 30 332

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uw advertentie kan hier gratis staan!!!!

Plaatst hier uw gratis advertentie!!!

vogels te koop/ruilen, mail uw advertentie naar; aad.bresser1@gmail.com